Вітаю Вас, Гость

Вивчення програмування

  Програмування — процес проектування, написання, тестування, зневадження і підтримки комп'ютерних програм. Програмування поєднує в собі елементи інженерії (існує навіть відповідна спеціальна галузь інженерії — програмна інженеріяангл. software engineering), фундаментальних наук (перш за все математики) і мистецтва[1].

    У вужчому значенні програмування розглядається як кодування — реалізація у вигляді програми одного чи кількох взаємопов'язаних алгоритмів (у сучасних умовах це здійснюється з застосуванням мов програмування). У ширшому сенсі процес програмування охоплює і створення, тобто розробку, алгоритмів, і аналіз потреб майбутніх користувачів програмного забезпечення.

 У широкому значенні програмування використовується у значенні створення програми дій або алгоритмів та навчання людей або пристроїв діяти за алгоритмами.

Алгоритми

Ігри для майбутніх програмістів.

  1. Поняття алгоритму.
  2. Блок-схема алгоритму. Блок-схеми алгоритмів-1
  3. Мова програмування, програма.
  4. Компілятор, система програмування.
  5. Транслятор, виконуваний файл.
  6. Інтерпретатор, віртуальна машина.
  7. Складальник, додаток.
  8. Помилки програмування.
  9. Етапи створення програми, програмування.

Мови програмування

 

ТРЕНУВАЛЬНІ ТУРИ З ПРОГРАМУВАННЯ
(by Igor Gis)

LOGIN:       school2017-9
PASS:        1

Базові структури

Шкільна олімпіада з інформатики 2017

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2017-2018н.р.

Методика складання алгоритмів /Олімпіадний рівень/

ІІI етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (м.Луцьк) 2012-2013н.р.

Відеоуроки С++

Середовище для прогамування С++

Урок 1. Я хочу навчитись програмувати. Мова програмування С++ переглянути

Урок 2. Типи даних у С++ перегянути

Урок 3. Оператор IF (Розгалуження)  перегянути

Урок 4. Функції.1 перегянути

Урок 5. Функції.2  перегянути

Урок 6. Цикли  перегянути

Урок 7. Оператор While  перегянути

Урок 8. Оператор Switch  перегянути

Урок 9. Масиви.1  перегянути

Урок 10. Масиви.2 перегянути

Урок 1. Основи. переглянути 

Урок 2. Перша програма С++. переглянути

Урок 3. Змінні. переглянути

Урок 4. Умови та логічні операції. переглянути

Урок 5. Генератор випадкових чисел + рядки. переглянути

Урок 6. Цикли. переглянути

Урок 7. Виключення. переглянути

Урок 8. Масиви. переглянути

Урок 9. Константи та вказівники переглянути

Урок 10. Динамічні масиви. переглянути

Урок 11. Символи та рядки. переглянути

Урок 12. Структури. переглянути

Урок 13. Перебір. переглянути

Урок 14. Робота з файлами. переглянути